Handslaget

Handslaget lanserades av Umeå FC 2003 och har på några år vuxit till ett fantastiskt nätverk som idag har närmare 60 medlemmar.

Genom Handslaget vill vi i Umeå FC hjälpa till att fördjupa redan befintliga affärskontakter, men också skapa nya genom att regelbundet initiera och bjuda in till Handslaget-aktiviteter av olika art och karaktär. Dessutom jobbar vi självklart för ni, vi och alla andra ska se läktaren – när vi spelar hemmamatcher – som en logisk träffpunkt.

Umeå FC ger alla sina samarbetspartners möjlighet att nå ut med direkta erbjudanden till våra Handslaget-medlemmar.

Umeå FC vill att detta nätverk ska ge fördelar såväl i arbetslivet som på det privata planet. Därför kommer vi att under året anordna träffar, där vi bjuder på en bit god mat och mingel för att träffas, lära känna varandra närmare och knyta fler kontakter.Självklart kommer det att dyka upp en och annan överraskning på dessa träffar som gör det hela än mer spännande och givande.

När tillfälle ges kommer spelare att vara på plats då de uttryckligen har begärt ett närmare och mer personligt samarbete med våra Handslaget-medlemmar och andra samarbetspartners till Umeå FC

Medlemmar i Handslaget

Adidas